Friday, December 31, 2010

ning pensil , ning ?

hari tu dekat sebuah pasar di tanah lot , bali , aku berjalan-jalan bersama familiku .
tapi pisah-pisah la sebab nak tengok benda lain-lain en .
sedang aku melihat segala mende yang dijual di situ , ada seorang budak lelaki yang berumur 13 tahun mendekati ku .. pastu dia cakap , "ning pansil , ning ? cumaan 10 ribu . "
aku yang masih blur dengar " nin pensil , nin ? " then aku bermonolog dalam hati " eh mana kau tau nama aku ? dah la kacak , hehe .." . tak sampai 4 saat kemudian aku sedar .
aku kat indonesia dan "ning" memang ada dalam kamus diorang .
aku terus tersenyum malu dan berkata " no thanks " *senyum*
haha seb baek aku tak menyatakan soalan mana-kau-tau-nama-aku tu ..
kalau tak segan je :) ..
aku takde duit langsung sebenarnya ..kalau ada memang da beli da .
*haha alasan kuno , aku tau -.-
p/s : mana aku tau umur dia 13 tahun ? suka hati aku la .
aku yang jumpa dia , XD

No comments:

Post a Comment