Friday, May 6, 2011

2RK1 lageyyy :)

Hari ni pun aku menyempit kat 2RK1 lagi . Rindu ;)

Saja je menyempit . Dia pun gedik-gedik suruh aku datang . Aku dah datang taknak tegur pulak . Lagipun dia kata ada jamuan , heee datang je laaa .

Sebelum jamuan tu aku lapar . Kebuluran . Lapaaaaar sangatt . Tapi sampai je kat kelas tu TIBA-TIBA je aku kenyang .

Whoaaa , miracles do happen sometimes XD

Atau mungkin dah kenyang dengan butterflies dalam perut ni .

Sama je kot macam hari tu , sembang-sembang and ambik gambar je . Penuh wo handphone aku ngan gambar Tikah and Tirah . Mazaya pun ada .

Camera phone aku kan ngengada , bunyi kuat gilaaa . Aku rasa Miss Mahani dengar kot . Teehee sorry Miss >< .

Well , in case korang tak tau , aku ni pemalu tau >< !

Tak caye tanya Dhira . Kan Dhira , kannn ? Hehe ..

So ustazah suruh makan aku decline , Mazaya suruh makan pun aku tolak . Atira suap je aku telan , hehehe .. Pemalu kann ? Aku tau . Pemalu ? Tu ngengada laaaa aininnn !

RINGGGGGG !!

Dah balik ! Hmmm , tak puas laa sembang-sembang ngan diorang . Tak abis lagi lepaskan rindu , dah balik . The good news is , dia yang gedik-gedik suruh aku datang tu waved at me . Hmmm macamana nak buat smiley bahagia ? Ahhhh korang bayangkan je laa aku tengah bahagia sekarang ni .

Dia cakap , "Bye , I akan tetap rindukan You dan akan terus ingat dekat You , " .

Percaya tak ? Tak payah percaya , tu sumpah over-the-ball hiperbolaaaa ~

Lagipun sapa yang buta sangat nak cakap camtu kat aku kann ? Hehe ..

Dia cakap bye je .. Eishh dah la jumpa setaon sekali tu pun taknak tegur . Maybe spesies pemalu cam aku kot XD

Dia ada killer smile kot . Cairrr Tira tengok dia senyummmm , haha ;)

Ermmm tu je kot yang aku nak repekkan dalam post ni . Dahh takde benda lain .

psp p/s : HEYY followers , thanks so much ouhh . Tak pernah sangka blog aku yang selebet , hina lagi dina ni ada great followers macam y'ollz . This smile is just for youuuu :)




No comments:

Post a Comment