Saturday, May 7, 2011

green-eyed

Bukan . Bukan mata aku hijau sebab mutan tak tak tapi sebab JEALOUSY .

Post ni pasal jealous , saya ulang jealous bukan tak suka , oukayyyhh .

Tak tak tak jealous langsung kat adik aku tu yang kejap-kejap phone dia DING! . Meaning dia ada teman untuk dimanfaatkan handphone pink tu . Bukan macam aku yang lonely ni T_T

Tak jealous langsung .

Tapi aku jealous kat orang yang boleh menulis karangan Bahasa Melayu dengan baik dan tak kekeringan idea semasa tengah exam Bahasa Melayu .

Okay memang jealous sebab aku tak pernah dapat A untuk BM ni . Bukan setakat karangan je , objektif pun hancurrrr .

Second . Aku jealous kat orang yang boleh speak AND write in English well . Well . Bukan well je tapi excellently .

Seriously .
I can write *but in nerdy way laa tapi malu gilaaa nak speak in English with my friends . I've always tried speaking in English but my primary school friends were always "Eh bajet laa kau ni . Tau laa mak kau tu English teacherrrrrr," and that's why sampai sekarang aku rasa tak confident je nak guna English dalam percakapan seharian heyy this is wayyy too skema ..

But ya memang aku suka guna but if I am jealous of something or someone aku takkan benci dia . Apatah lagi kutuk-kutuk dia . Aku akan cuba untuk jadi macam dia . No no no not in copycat way , differently opkozz .

Aku nak improve dan terus improve .

Doakan Peperiksaan Semester Satu Tahun 2011 Tingkatan Dua saya dapat empat rata err FOUR FLAT yea ?

Sekian sahaja dari saya , terima kasih .

Epppp jangan geli tengok penulisan skema aku , aku nak improve B Melayu ni ..!

pea/ess : Dengan orang yang senang bangun pagi pun I jealous jugak O.O




No comments:

Post a Comment