Wednesday, May 4, 2011

first sight ?

Oukayy post ni dikhaskan untuk sorang makcik tu . Post ni mengandungi banyak ayat hiperbola . Bacaaaaaaaaa je laa .

Tak tau macamana . Mungkin ini yang dinamakan First Sight Love ?

Aku tak tau . Tak pernah rasa macam ni .

Hmmmm , pertama kali bertentangan mata (aceceyh ayat novel mana kau amik ni ainin oiii) dekat Dewan B . Sejuk , macam kat oversea oukayy ni hiperbola . Aku peluk badan sendiri and toleh kiri-kanan nak tengok ada tak orang lain yang kesejukan macam tak pernah duduk dalam air-conditioned place seperti aku , hehe

Tiba-tiba , mungkin ditakdirkan Tuhan , dia pun menoleh ke arah aku . Mungkin sedang melihat awek cantik disebelah aku ni . Ouhhh Emm Jeeeeeeeeeee !

Whoa ! Sapa tu ?

Aku tengok lagi ..

Asal aku tak pernah nampak dia sebelum ni ? Pelikkk .

Kenapa tiba-tiba jantung aku taknak berhenti berdegup lajuuuu ni ?

3 Januari 2011 . Noted .

4 months passed .

Filled with his appearance .

Plus his charming smile brings me to LaLa Landddd ;)

Enoughhh lovey-dovey .

Oukayy aku jadikan dia motivasi untuk aku datang sekolah . Bukan aku datang sekolah tak ikhlas tapi kehadiran dia buat aku lagi bersemangat ! Hehe ..

Tapi tak main ah couple-couple ni , sape la yang nak dekat ainin ni ? perasannnn , just suka-suka camtu je , tak nak la masa muda aku ni terbazir camtu je .

Bukan menggatal tau , MOTIVASI ! Hahaha :B

Tapi kann , kalau semua angan-angan ni jadi realiti .. Indahhhh nyaaaaaaaaa :)

Mula-mula , aku tak rasa ramai orang tau .

Tapi ada la sorang ni , mulut like longkang , pergi jerit-jerit bagitau sume orang .

Tak guna kau Lamberttt .

Aku rasa dia dah tau .

Tak guna kau Lamberttt !!

Aku dan makcik tu panggil dia pahlawan pedang .

Sebabbbbbbbbb ..

Sukahati aku laaa XD

My love story is to be continued ...

Oukayy taknak buat dosa tipu orang cerita ni ada sambungan ..

Malas nak buat sambungan .. Cukup laa satu post je , ni pun malu-malu tau ! XD

Pahlawan Pedang ,

Lepas result Semester I keluar kita gi date eihh ?

Haha ludicrous thinking Aininnnnn . Mama tau habis la kauuuu ^^

4 comments: