Monday, May 2, 2011

monkey love ?

ermmm kalau monkey love ni mesti orang kaitkan dengan budak sekolah kan ? apa maknanya semua ni ? eh tak tak aku nak tanya apa maksud cinta monyet ni sebenarnya ? maybe kalau aku sekolah kat luar aku kena tanya kat sesiapa apa hal kaitkan cinta monyet ngan cinta sewaktu persekolahan ?


but luckily , i'm in terendak and tak payah tanya-tanya orang ,


tengok je monyet kat sini , live ouh !


oukay , bang nyet ni , kalau dia minat kat kak mon , dia akan datang dekat then .. berkenalan and so on . tapi KEJAP je , kejap sangat .. lepas dia bosan diekor pun break .


maybe ini yang berkaitan dengan cinta persekolahan .


say , ada sorang boy ni minat kat girl ni .

dia akan buat apa je untuk dapatkan girl tu .

mula-mula kenal , malu-malu ,

lepas tu , kawan ,

lepas tu , sudikah kau jadi teman hidupku (yeah right)

then ?

masing-masing dah bosan tengok muka pasangan ,

yelahhh ,

hari-hari jumpa ,

hari-hari tanya , you sayang i tak ?

hari-hari belanja , makan lah , top-up lahhh ..


perghh , boleh bankrupt dapat pasangan camtu .


tapi ni persepsi aku .


bukan nak larang percintaan sebab ayat yang akan diulang ;


"perasaan cinta tu datang dari Tuhan , siapa kita untuk menghalangnya ?"


yeah exactly kann ?


fine . tapi kenapa kena sampai nak announce satu maktab ' i'm his ' ?


dah besar sangat ke sis ?


tak salah minat sebab tu memang lumrah ,


tapi jangan sampai tergadai segalanya .


kenapa aku membebel panjang pasal benda ni pun aku tak tau .


sedangkan aku belum pernah ada pengalaman tentang semua ni .


pelik . kenapa orang desperate nak couple-couple time belajar ni ?


hmmmmmmmmmm .


this is my opinion , what's yours ?

No comments:

Post a Comment