Sunday, May 29, 2011

: exterendakbatch27 :

Kenapa ? Kenapa ? KENAPA ? Bebudak yang buat gempak batch , yang baik-baik , yang sweet , yang pandai-pandai , yang cute-cute , kena pergi tinggalkan maktab ni ?

Sayanggg gilaaa . Nanti , takde siapa yang nak naikkan Batch 27 ni . Takde siapa yang nak gempakkan maktab ni dengan result yang da BOMB . Takde siapa nak .. err .. pikir la sendiri ...

Yang paling aku terasa kehilangan Nazmi Haikal , Ainaa , Nadia Najiha , ASWAD . Huwaa .... Aswad ! Nanti dah takde sape nak gaduh-gaduh ngan aku suruh aku sapu sampah . Dah takde sape nak bising-bising kat BK . Dah takde sape nak buat perangai budak-budak lagi . Ted dah lama pergi Muadzam tinggalkan kita , sekarang ko pulak T_T

Maybe korang semua pindah sebab parents suruh kan ? Kalau camtu tak boleh nak kata apa laaa . To all ex27 , take care ea , jangan la lupa kat kitorang pulak . Kalau free nanti mai la melawat kami , nohh ><

pi.ess : Yang nama aku tak sebut tu , ramai gilaaaa lagi yang rindu kat korang . Jangan arr kecik hati pulak . Smile always , homo sapiens <3




hanin : SHAHRUL : acai : damia : shahid : duka : kartun : fatin nazira: kimi : iza : sab : fatin syazani : jia : ainaa : jai : zulhusni : ted : nadia : farah : ASWAD :



( Yang aku tak sebut tu sorry gilaaa serius tak ingat >< )

1 comment: