Sunday, May 8, 2011

bye comforttt

*background music ; suara ainin menangis melalak*




Rumah kata pergi , Terendak kata mari .




I'm leaving for Tdk tomorrow . SEDIH gilaaaaaaaaaa .




APA ?! Tinggalkan semua keselesaan di rumah ? Family? Internet ? Bibik ? UNlimited SLEEP ?




NO WAYYY !




Tapi dah terpaksa nak buat macamana ... Ni semua untuk future bla bla bla jugak .




Grrr luckily it's just for three weeks ONLY .




Then helloww bantal eh tak tak hellow ULANGKAJI DI RUMAH ! Hehehe macam betul sangat nak ulangkaji XD .




Eh asal ada smiley happy lak ni ? Aku sedih ni SEDIHHH




Dah la untuk BM aku serius tak sedia lagi .




Seb baik dia bagi tips tadi hohohoho .




Ehemm dah dah tukar balik mode sedih .




Huwaaaaaaaaaaaaaa ! Rasa nak nangis kuat-kuat je ! Tapi nanti Mama and Abah kecik hati pulak .




Takpe lahh . Redha je laaa . Kejap je . I'm sure I'll be alright and no more homesickness this time .




InsyaAllah .




O Allah , give me some strength . I need it , dear Allah ...




Oukayh notes to Atikah Atirah and Mazaya ;




Korang aku tau korang mesti rindu aku punya kann ? Ergh tak payah tipu kata korang cool je . Aku tau mesti korang rindu nangis-nangis kann ? HAHA ainin puh-rah-sann . No worries , kalau rindu nanti call or text je aku . Aku bawak .. ermm .. alahhhh call je laaa ea . I gonna miss you girls more and more opkozz . Nanti aku cuti lagi kita jumpa ea , sayangs .




Love , aininsofearusli <3




piess : Rindu pakcik Tapa comel ^^




piessess : Mampus aku homework tak siap lageyyy ><






No comments:

Post a Comment