Wednesday, May 4, 2011

a visit to 2RK1 :)

Pagi tadi aku follow mama pergi SMKAB . sebab nak belajar Maths and meet my friends . Rindu gila , sumpah rindu sangat kat diorang .

First-first aku duduk je kat bilik guru sebab aku malu nak pergi terjah kelas tu. Fine , lepak je la enn .. then dalam pukul 9:00 pagi aku tunggu Sir Rahman kat PSP pulak . Belajar Maths kejap pastu aku beranikan diri , berbekalkan rasa rindu ni , aku naik je kelas 2RK1 . Berdebar-debar , sampai kering-kering bibir disebabkan aku rasa malu + takut tu ..

Aku mana tau 2RK1 tu kat mana , aku main jalannn je laa . Sampai ke tengah , aku jumpa sekumpulan Form 2 jugak tapi sumpah aku tak ingat langsung diorang siapa . Diorang yang tegur aku dulu (nampak sangat aku famous kan ? XD) .

Aku tanya diorang mana 2RK1 , diorang pun tunjukkan dan aku mula-mula jumpa Tira dulu , Ya Allah rasa terharu sampai nak menangis kot , tapi control dulu . Dah la ramai dalam kelas tu , tengok je aku peluk ngan Tira , pastu terdengarlah suara-suara "eh , sapa tu ?" heeeeeeeeee , malu den ;)

Pastu aku nak keluar kelas tu , tiba-tiba dia masuk , ( dah tak payah tau sapa dia tu ) ..

*gasp*

*eyes meet eyes*

*lagu titanic dalam kepala*

eh apa aku merepek ni ?

Okay tak tak , tu aku saja hiperbola-kan ..

Tapi indahnya tengok dia senyummmm :)

eihhhhh ainin meleret doe cite kau cepat arr ..

Oukayhh , cut it short ,

Kat luar aku jumpa Atikah , aku expect dia cool je jumpa aku (sebab Syafiq dah bocorkan rahsia sulit kerajaan aku yang aku nak datang hari ni , tak surprise le ) rupa-rupanya dia pun terkejut sangat . heee , happy kot tengok memang ada orang yang rindu kat aku ..

Moving on , aku jumpa Mazaya pulak lepas tu , kat tangga .

Dia lagi la , " Eih , betul ke ni Ainin ? Betul ke ? "

Acececeyh , buat sinetron pulak ..

Iye Cik Mazayaaaaa ini Ainin ! :)

Emmm , lepas tu apa ehh ?

Time tu diorang ada class ngan Miss Mahani ..

Aku ingat nak blah je waktu tu , tapi dia jemput masuk pulak ..

Dah orang ajak , aku terjah je laa ..

Miss Mahani ajar besttt sangat , dia gelak-gelak , sembang-sembang . Kalau orang tak faham dia akan explain dalam Bahasa Melayu pulak . Then dia cerita what will happen if global warming terus berleluasa (eh betul ke ayat aku ni ?) uishhhh seram kot ..

After that , Cikgu Fauziah pulak masuk , memang malu gilaaaaa lahh . Tapi instead of mengajar , dia suruh orang berlakon drama Inflakasta and Hemodialisis . Huh kalau kat 2B3 , kitorang diri kat tempat masing-masing and baca je , tu pun tak semua dapat peluang berlakon .. Dekat 2RK1 , everybody get a chance berlakon kat depan . best tengok diorang berlakon . oukayy best tengok dia berlakon (eh gatal ea kau ainin) ..

Last period , Cikgu Nor Mahani ; Pendidikan Seni Visual . Ermm , first time aku mengantuk time Seni .. Maybe sebab tidur pukul 1:30 malam tadi ( hehe , nervous sangat sampai tak boleh tidur :] )

And bila dah nak balik tu , dia said bye-bye (oi itupun nak excited) kat aku .. Ehemmm , malu gila kot ..

Pastu aku gi kantin ngan Atikah , Mazaya (Atirah dah pergi tinggalkan aku , hehe ) Shalin , Syafiqah , Hanis ermmmmmmmm sapa lagi tah aku tak ingat ..

Makan jap pastu mama datang jemput aku balik ..

oukayhh babeyhh , apa aku dapat hari ni ?

  • Learnt about Pythagoras' Theorem
  • Meet Atikah , Atirah , Mazaya and the others
  • Meet dia
  • Lepaskan rindu
Wheww whewww bila lagi nak jumpa diorang ? ;]






No comments:

Post a Comment