Sunday, May 1, 2011

hate hypocritessss

okay aku pun bukan la perfect sangat nak benci-benci orang ni . plus aku memang susah nak tak suka kat someone let alone benci orang . but , once i hate people , i'm gonna hate them like , FOREVER .

Actually aku memang tak suka kat orang yang suka menyibuk , gedik and suka cari perhatian , menyusahkan orang lain tapi aku sape nak menilai orang kan ? no offence but nak buat macamana kan ?

Dalam ramai-ramai , aku palinggg tak suka orang yang hipokrit or suka berpura-pura .

Wehh , kau dah suka kat abang tu , kau ngaku je boleh tak ? Jangan menyusahkan orang lain by gedik-gedik pastu tipu semua orang , buat orang lain pandang serong kat aku ngan kawan-kawan aku , buat meeting tetengah malam , guna reverse psychology , cakap kat kitorang lain , depan batch & miss a*a lain .. buat sakit hati , sakit anak tekak menjerit ..

weyhh sumpah aku menyampah kat kau .
maybe bagi orang lain , benda ni dah lepas and guna je prinsip let bygone be bygones ..

for me aku takkan guna prinsip tu .

yes it's true let bygones be bygones because , well , it can't be changed but takkan nak forget all those things ?

and heyy let me remind you ..

kau kata dah taknak contact dia lagi an ? habis tu yang kat pencilcase , prof picture kau tu ape dowh ? tak contact ? dah la weyhh ngaku je laa .. kau buat hidup semua orang tak tenang tau ak ?

kalau ya , cakap ya . kalau tak cakap la tak , tu pun nak ajar ke ?

eh mangkuk , remember this I'll forgive (tak janji) but i'll never ever forget .

for those who terasa ngan post aku ; ada aku kesah ?

2 comments: